Ohjeet verkkokaupan käyttäjille

Lohjan Pallon ja Intersport Lohjan varustekauppa

1. Verkkokauppaan ei saa yrittää kirjautua, toimii samalla lailla kun mikä tahansa verkkokauppa, eli ilman kirjautumista

2. Älä häkelly ostoskorin kappalemäärästä, kun tilaat esim. yhden pelipaidan, ostoskorissa näkyy 5 tuotetta, tämä johtuu siitä, että siinä näkyvät kaikki tuotteeseen kuuluvat logot yms, et siis ole tilaamassa viittä pelipaitaa...

3. Maksu verkkopankin kautta tilausta tehdessä

4. tuotteet tulevat valmiiksi painettuina Lohjan Intersporttiin, kun ovat noudettavissa tulee sposti. Toimitusaika 1-2vko.

5. Jos kaipaat kauppaan lisää tuotteita, ole yhteydessä jojoon, niin katsotaan mitä voidaan tehdä.

6. Lue ohjeet ostajalle!

7. Jos joku mietityttää, älä tilaa, ole yhteydessä varustevastaavaan, niin selvitetään!

Yleistä tietoa

Lohjan Pallon varusteverkkokauppa on tarkoitettu Lohjan Pallon joukkueille ja joukkueiden pelaajien / huoltajien täydennystilauksiin. Isot kertatilaukset joukkueen varustevastaava voi edelleen tehdä ns. perinteiseen tapaan. Tämän tarkoituksena on tarjota perheille helppo tapa tilata esim. uusi pelipaita pieneksi jääneen tilalle jne.

Tilauksen tehdään ihan kuten missä tahansa verkkokaupassa, tosin sillä erotuksella, että toimitustapa on aina nouto Lohjan Intersportista.

Tuotteet ovat myös ns. mittatilaustuotteita (eli joukkueelle ja pelaajalle yksilöityjä), koska niihin painetaan juuri tietyn joukkueen painatukset ja esim. pelaajan numero ja joskus myös pelaajan nimi.

Mittatilaustuotteita, eli yksilöityjä tuotteita ei voi palauttaa, mutta niitä koskee kyllä vaihto-oikeus siinä tapauksessa, että itse tuotteessa on vikaa. Silloin saat tilalle uuden vastaavanlaisen tuotteen.

Hinnoittelusta

Mikään järjestelmä ei ole ilmainen, eikä tämä tee siinä poikkeusta.

Jokaiseen tuotekokonaisuuteen on lisätty 1€ hintaa, koska sillä keinoin katetaan verkkomaksuoperaattorin kustannusta osittain. 

Erillisellä toimituskulumaksulla 3,50€ katetaan verkkokauppajärjestelmän pyörittämisestä aiheutuvia kuluja sekä verkkomaksuoperaattorin kuluja. Tämä tulee ostoskoriin siinä vaiheessa kun valitaan toimitustapa.

Säästääkseen nämä kulut, on mahdollista itse käydä tilaamassa ja maksamassa varusteet Intersportiin ja toimittaa ne painokumppanille ja maksaa painatuksen lasku erikseen ja sitten noutaa valmiit tuoteet.

Tällä järjestelmällä haetaan joustavuutta ja kätevyyttä asiakkaille sekä inhimillisyyttä varustevastaavan työtaakkaan.

Miten tilaan yksilöityjä tuotteita?

Jokaiselle joukkueelle on määritelty omat varusteet. Tuotteet eroavat mm. sponsoripainatusten mukaan ja joskus myös varusteen tyypin mukaan (esim. onko peliasussa pitkä- vai lyhythihainen paita)

Jokaisen joukkueen kohdalla on myös erikseen määritelty, että mitä pelaajakohtaisia tunnistetua varusteisiin tulee (esim. nimi vai numero).

Kun tällainen tuote laitetaan ostoskoriin, niin siinä yhteydessä kysytään muokattavat tiedot sekä varusteen koko! 

Ole tarkkana varusteen koon kanssa ja muiden tietojen kanssa. Jos olet epävarma, älä tilaa, vaan ota yhteyttä joukkueen varustevastaavaan!

Ole huolellinen!

Tilauksen tekijä on vastuussa siitä, että antaa tiedot oikein! Varusteet painetaan näiden tietojen perusteella. Painatuksia on joissain tilanteissa mahdollista korjata tilaajan kustannuksella.

On hyvä idea tulostaan talteen oman tilauksen kuitti. Siinä näkyy mitä on tilattu ja millä tiedoilla ne on tilattu.